09 diciembre 2005

Novas do Val do Rao


Esto quere ser un como un taboleiro de anuncios de todo o Val de Rao, da igual o pobo que sexa, eu coido que en todos hai os mesmos problemas, e o principal é que esta terra está casi despoboada: " o vento da emigración" que cantaban Fuxan Os Ventos, esparexeunos por todo-los recunchos de este mundo cabrón. Xa que todo O Val do Rao está fora, esta é unha maneira de estar comunicados e non perde-las raíces, aínda me lembro eu daquela serie: Raíces. Eu estaba moi lonxe, e sentíame un puco como aquelos negros.
Podedes seguir este Blog polo feed, é decir con un lector e poñendo este enderezo: http://valdorrao.blogspot.com/atom.xml , tamén de momento entrando na páxina web de Coro: http://www.aldeadecoro.com , mais adiante xa veremos si mais páxinas o queren engadir. A terceira forma sería entrando directamente neste enderezo: http://valdorrao.blogspot.com
Outra cuestión e a escolla da lingua galega, contestareivos cos versos do noso amado poeta Celso Emilio :
"Língoa proletaria do meu pobo
eu fáloa porque sí, porque me gosta,
porque me peta e quero e dame a gaña;
porque me sai de dentro, alá do fondo"
....................
Si queredes que vos poña algunha nova neste taboleiro, somentes me tedes que enviala a este endererezo: valdorrao@gmail.com . Non necesariamente teñen que ser novas de última hora , tamén poden ser cousas de interese para todos nos ou temás de reflexión, así coma historia da zona, etc.
Apertas para todos, e espero as vosa novas, eu pola miña parte, irei poñendo aquí todo o que teña a mao.

No hay comentarios: